Tečaj teka

Tek je izjemna oblika rekreacije. S tekom se lahko ukvarjate povsod, čeprav je najlepše in bolj zdravo, če vas obdaja zelenje. Sama tehnika ni tako pomembna in se je ni treba predhodno učiti, kot je to značilno za večino telesnih dejavnosti. Tek je mogoče prilagajati lastnim zmogljivostim in je prav zato priporočljiv tudi za tiste, ki se nikoli niso ukvarjali s športom.

 

Starost ni pomembna, razen v primeru, ko začnete teči po veliko letih telesne neaktivnosti. V takem primeru bi lahko imelo pretiravanje tudi posledice. Mlajši od 14 let bi morali teči v kombinaciji s še kakšnim drugim športom, ki razvija različne mišične skupine, denimo s plavanjem, in tako lahko obogatili motorične sposobnosti z gibanjem, ki jih tek ne razvija.

 

Tek je izvrstna telesna dejavnost, seveda pa ni pri vseh enako priljubljen. »Preveč naporno«, pravijo nekateri, »slabo za kolena in hrbet«, spet drugi. Vendar se strokovnjaki s področja športa in rekreacije s tem ne strinjajo. Sam tek ni nič slabega in škodljivega. Težave se pojavijo, ko se ljudje tega napačno lotijo. V nadaljevanju bomo predstavili nekaj nasvetov, kako teči udobno in varno.

 

Tečaji teka potekajo skupinsko ali individualno.